חוות דעת רפואית בבני ברק

כתיבת חוות דעת מקיפה למקסום סיכויי ההצלחה!

Medopinion הינו שירות הפניות לחוות דעת רפואיות מטעם רופאים מומחים המנוסים בכתיבת חוות דעת רפואיות עבור ביטוח לאומי, בית המשפט, חברות ביטוח, משרד הביטחון, ועדות ערר ועוד. השירות ניתן בעיר בני ברק ובכל רחבי הארץ.

הגשת חוות דעת רפואית עבור כל בעיה רפואית שהיא (אורולוגיה, קרדיולוגיה, נוירולוגיה, ראומטולוגיה, אונקולוגיה, רפואת שיניים, עיניים או כל תחום רפואי אחר) במקרים של תביעת רשלנות רפואית, אובדן כושר עבודה, תביעת תגמולי ביטוח ועוד.

אנו נדאג לאתר רופא בעל מומחיות גדולה עבור הבעיה של מבקש חוות דעת, כזה שהוא בעל ניסיון בכתיבת חוות דעת ובהופעה בבית המשפט. נדאג לאסוף ולבחון את כל הרלוונטיים לבעיה הרפואית, כאשר הרופא יבחן את כל המידע באופן מקצועי ויספק חוות דעת רפואית מקיפה הכוללות מסקנות אודות הבעיה הרפואית ואת ההשלכות שלה על המבקש.

אנו מבצעים הפניות לרופאים המובילים בתחומם מתוך מאגר רופאים גדול ומספקים ליווי לכל אורך התאריך מהפניה, דרך בחירת הרופא המתאים וכתיבת חוות הדעת ועד להגשתה מול הגורמים הרלוונטיים.

וחשוב לדעת – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ולכן לנו חשוב לא פחות מכם שהתהליך יתבצע בצורה הטובה ביותר ושתקבלו את המגיע לכם!

איך זה עובד?

איתור רופא מומחה

בחירת רופא מנוסה המתמחה בתחום התביעה

בחינת החומר הרפואי

כולל איסוף מידע לשם בדיקה האם היתה רשלנות רפואית

כתיבת חוו"ד רפואית

חוו"ד מקיפה הכוללת ממצאי בדיקות, אבחון רפואי והערכת אחוזי נכות

הגשת חוו"ד לביהמ"ש

מתן עדות הרופא המומחה והצגת חוו"ד המקיפה למקסום הצלחת התיק

אנו כאן בשבילכם ונשמח להכווין אתכם בבחירת רופא מומחה מתאים בהתאם לסוג הבעיה הרפואית והנזק הגופני/נפשי שנגרם לכם לשם מקסום סיכויי תוצאות התביעה!

צור קשר לקבלת חוות דעת רפואית