חוות דעת רפואית

כתיבת חוות דעת רפואיות מקצועיות למקסום ההצלחה!

Medopinion – חוות דעת רפואית בקליק. מאגר רופאים מומחים אשר מנוסים בכתיבת חוות דעת רפואיות והופעה ייצוגית בבית משפט לשם מקסום התוצאות וקבלת הפיצויים המגיעים לכם. השירות ניתן עבור לקוחות פרטיים ועבור עורכי דין.

בחר חוות דעת רפואית לפי תחום רפואי

חוות דעת אורטופדית
אורטופדיה
פלסטיקה
פסיכיאטריה
חוות דעת רפואית רופא שיניים
רפואת שיניים
עור
עור
כירורגיה
עיניים
עיניים
Angina virus. Young woman having throat pain.
אף אוזן גרון
חוות דעת רפואית גסטרולוגיה
גסטרולוגיה
קרדיולוגיה
קרדיולוגיה
נוירולוגיה
נוירולוגיה
אורולוגיה
אורולוגיה
ראומטולוגיה
ראומטולוגיה
אונקולוגיה חוות דעת
אונקולוגית
אנדוקרינולוגיה
אנדוקרינולוגיה
גינקולוגיה
משפטית
חוות דעת רפואית ביטוח לאומי
ביטוח לאומי

מהי חוות דעת רפואית?

חוות דעת רפואיות הינן חוות דעת אשר נכתבות על ידי רופאים מוסמכים ומוגשות לבית המשפט. זאת, במסגרת החוק אשר קובע כי במידה והתובע טוען כי הוא סובל מנכות רפואית כלשהי עליו לבסס את טענותיו על ידי חוות דעת של מומחה. בית המשפט נותן משקל רב לחוות דעת זו ולכן יש לה חשיבות מרכזית על ההליך המשפטי ותוצאותיו. בחוו"ד רפואית נעשה שימוש במקרים שונים, כגון: תביעות במקרים של רשלנות רפואית, תביעת חברות ביטוח, תביעת משרד הביטחון, תביעת נכות מול הביטוח הלאומי ועוד. במסגרת חוות דעת זו יצוינו הגורמים לפגיעה, הנזק שנגרם לתובע ואת מידת הנזק. יש לציין שחוות הדעת הינה בלתי תלויה, כלומר הרופא המומחה מחויב לכתוב בצורה אובייקטיבית את חוות הדעת שלו בהתבסס על כל הנתונים שקיבל ועל פי הידע המקצועי הנרחב שלו. 

מהו גובה הפיצוי המגיע לי?

חישוב גובה הפיצוי ייקבע בהתאם לאחוזי הנכות המצוינים בתקנות המוסד לביטוח לאומי, בין אם מדובר בנכות זמנית או קבועה.

מהי חוות דעת טובה?

ניתן להגדיר חוות דעת טובה בהסתמך על הפרמטרים המרכזיים הבאים:

מומחיות הרופא – רמת מומחיות גבוהה, הכוללת בקיאות ברזי תחום התביעה הספציפי, הן מבחינת ידע תיאורטי והן מבחינת ידע מעשי.

ניסיון בכתיבת חוות דעת רפואית – לא כל רופא מומחה יידע להעביר את הידע בצורה הטובה ביותר על הכתב. לכן, צריך שהרופא יידע לנסח אותה בצורה מקיפה וברורה, תוך פירוט הגורמים לנזק ושיקוף המצב הרפואי של התובע תוך מתן סימוכין מקצועיים.

מתן עדות בבית המשפט – חשוב כי הרופא יהיה בעל ניסיון במתן עדות בבית המשפט, כך שהוא יענה על השאלות ויסביר בצורה פרונטלית מול בית המשפט את החלטותיו במסגרת חוות הדעת ויענה בבטחה לכל השאלות אשר יופנו אליו מהצד התובע והנתבע. הופעה לא טובה עלולה אף לערער על חוות דעת טובה ורהוטה ככל שתהא.

למה לבחור ב-Medopinion?

אתם להיות סמוכים ובטוחים כי דרכנו תופנו למומחים המובילים ביותר אשר יכתבו עבורכם חוות דעת מקיפה אשר תשקף את המצב בצורה הטובה ביותר, אנו שמים דגש על בחירת רופאים בעלי מומחיות גבוהה בתחום הספציפי, בעלי ניסיון בכתיבת חוות דעת ובמתן עדות בבית המשפט.