חוות דעת רפואית אף אוזן גרון בקליק

כתיבת חוות דעת מקיפה למקסום סיכויי ההצלחה!

 

רפואת אף אוזן גרון זהו תת ענף בתחום הרפואה הכירורגית אשר מתמקד באבחון וטיפול במחלות הקשורות למערכת של האף, אוזן, גרון וכן הראש והצוואר, כגון: קשיים בנשימה, כאבים כרוניים, חירשות, פגיעה בחוש הטעם, צרידות ועוד. חוות דעת רפואית נדרשת במקרים בהם חלה רשלנות רפואית במסגרת הליך רפואי, או במקרים של בקש לתביעת תגמול מחברות ביטוח עקב פגיעה במצב הבריאותי בין אם באופן זמני או קבוע. חוות דעת זו תסופק על ידי רופא המתמחה בתחום רפואת א.א.ג ותוצג בפני הגורמים הרלוונטיים – אם זה עבור בית המשפט, ועדות רפואיות של הביטוח הלאומי, או עבור חברות ביטוח פרטיות וציבוריות במסגרת תביעת תגמולי ביטוח.

באילו מקרים מגישים חוות דעת רפואית אף אוזן גרון?

חוו''ד עבור בית המשפט

חוות דעת רפואית לבית המשפט תוגש על ידי העו"ד אשר מייצג את הניזוק, לרוב במקרים בהם התרחשה רשלנות רפואית (לטענת התובע). מדובר בצעד המחייב את התובע על פי חוק במידה והתביעה לידי בית המשפט. את חוות הדעת יכתוב רופא מומחה בתחום א.א.ג כשמוטב שהרופא יהיה בקיא ברזי המחלה הספציפית וכן בעל ניסיון בכתיבת חוות דעת רפואיות ובניסיון בהופעה תחת כתלי בית המשפט.

חוות דעת רפואית אף אוזן גרון
חוות דעת אף אוזן גרון

חוות דעת נוירולוגית במקרים של רשלנות רפואית

רשלנות רפואית במקרים של בעיות א.א.ג עלולים להוביל לנזקים שונים ורבים למטופל, בין אם מדובר בנזקים פיזיים או אסתטיים, כאשר הם יכולים להשפיע על המטופל בטווח הקצר או הארוך. מקרים של רשלנות לצערנו הם לא חריגים בעולם הרפואי – רופא לא מיומן, צוות לא אחראי, מתן טיפול לא מתאים הם רק חלק מהגורמים שעלולים להוביל למקרי רשלנות ולנזקים שונים למטופל. חוות הדעת אשר תוגש על ידי הרופא המומחה אשר יבחן את המקרה לעומק ויקבע האם אכן היה פה מקרה של רשלנות, את הנזקים שנגרמו לתובע כתוצאה ישירה מרשלנות זאת ואת הטיפולים להם יזדקק בהמשך.

תביעת ביטוח לאומי

חוות דעת א.א.ג מוגשת לביטוח לאומי במקרים בהם הנזק שנגרם לתובע פוגע בתפקוד שלו, בשגרת חייו ואף ביכולת שלו לעבוד. זאת, על מנת לקבל תגמולים שונים בעקבות נזקים אלו – אם זה קצבת נכות בהתאם לאחוזי הנכות, הבטחת הכנסה, הנחה בארנונה וקצבאות שונות. במסגרת תהליך התביעה יש להגיש כל מידע רפואי רלוונטי – אם זה מסמכים רפואיים המציגים את ההיסטוריה הרפואית, מידע על טיפולים שבוצעו, סיכומים של אשפוז ועוד. לצד כל המסמכים האלו מוטב להגיש חוות דעת רפואית מטעם רופא מומחה אשר עשויה לשמש כמידע בעל ערך רב במסגרת סל השיקולים של הועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי שתחליט לבסוף האם יש להעניק תגמולים לתובע והאם הוא זכאי לאחוזי נכות ובהתאם את גובה קצבת הנכות ואת שאר הזכויות וההטבות המגיעות לו.

חוו''ג רפואית עבור קבלת תגמולי ביטוח ושב"ן

מטופלים בעלי ביטח בריאות ציבורי מורחב (שב"ן) או ביטוח רפואי פרטי רשאים להגיש תביעה לקבלת פיצויים עקב המצב הרפואי שלהם ולהיעזר בחוות דעת רפואית כדי להוכיח באופן מקצועי את המצב ואת המשמעויות שלו על התובע. במקרים בהם חל סירוב מטעם גורמים אלה להעניק תגמול ניתן להגיש תביעה בבית המשפט, אשר תלווה בחוות דעת של רופא מומחה בתחום א.א.ג כאשר מומלץ כי חוות דעת זו תוגש על רופא השולט ברזי תחום א.א.ג, בעל ניסיון רב בכתיבות חוות דעת רפואיות וכן בייצוג והופעה מול בית המשפט. כך שהמידע יוצג בצורה הברורה והרהוטה ביותר ותתן משקל נגדי מול עורכי הדין של חברות הביטוח.

חוו''ד במקרים של פגיעה תעסוקתית

חוו"ד רפואית רלוונטית גם במקרים בהם הנזק נגרם כתוצאה מהעבודה עצמה ואז המטופל יכול להגיש תביעה כנפגע תאונת עבודה ולדרוש פיצויים מהמעסיק, ביטוח רפואי ומביטוח לאומי (כולל קצבת נכות). כמו כן, ייתכן כי כתוצאה מהמחלה כושר העבודה של המטופל ייפגע והוא לא יוכל לעבוד יותר בתחום עיסוקו ובמקרה כזה הוא יכול לתבוע קצבת נכון וכן פיצויים על אובדן כושר עבודה.

מה כוללת חוות דעת א.א.ג?

  • בחינה ההיסטוריה הרפואית של החולה
  • תיאור הגורמים אשר הובילו לניתוח והצבעה על רשלנות הטיפול (במידה והייתה) ועל השפעתה על מצבו הרפואי של התובע.
  • תיאור מצבו הנוכחי של החולה, וכיצד הנזק שנגרם לו משפיע עליו בכל ההיבטים – גופני, נפשי ותפקודי.
  • הצגת מסקנות הנוגעות לטיפולים הנדרשים והצרכים הנוכחיים והעתידיים להם יזדקק החולה.
  • הבאת סימוכין מהספרות הרפואית הרלוונטיים למצבו הבריאותי של התובע.

תכונות וכישורים נדרשות מהרופא המומחה כותב חוות הדעת

  • מומחיות וניסיון רב לא רק בתחום הכללי של המחלה, אלא במחלה/בעיה רפואית ספציפית.
  • ניסיון בכתיבת חוו"ד רפואיות לבית המשפט, ביטוח לאומי ולכל גורם אחר. ידע מקצועי אינו מספיק כאן, אלא גם יכולת להעביר את הידע המקצועי ואת המחקר המקיף הכולל ראיון של התובע באופן המקצועי ביותר, תוך ניסוח ברור המקובל בעולם המשפט.
  • ניסיון ויכולת הופעה טובה בביהמ"ש תוך הצגת נתונים ואת מצבו הרפואי של החולה בצורה ברורה ובביטחון רב

תתי תחומים, מחלות וטיפולים נפוצים בתחום א.א.ג  

תתי תחומים בתחום א.א.ג:

  • אף וסינוסים
  • אוזניים
  • חיך ולוע
  • ראש וצוואר
  • א.א.ג ילדים

מחלות ונזקים רפואיים אפשריים:

  • פגיעה במבנה האף (ברמות שונות) – פגם אסתטי בולט או פגיעה ביכולת לנשום בצורה נקייה באופן מלא ועצמאי
  • פגיעה ביכולת לנשום והתפתחות מחלות נשימתיות שונות (כגון סינוסיטיס).
  • אובדן חוש טעם וריח
  • פגיעה בלוח ובחיך
  • ליקוי בדיבור
  • צרידות
  • קשיי שמיעה וחירשות

איך זה עובד?

איתור רופא מומחה

בחירת רופא מנוסה המתמחה בתחום התביעה

בחינת החומר הרפואי

כולל איסוף מידע לשם בדיקה האם היתה רשלנות רפואית

כתיבת חוו"ד רפואית

חוו"ד מקיפה הכוללת ממצאי בדיקות, אבחון רפואי והערכת אחוזי נכות

הגשת חוו"ד לביהמ"ש

מתן עדות הרופא המומחה והצגת חוו"ד המקיפה למקסום הצלחת התיק

אנו כאן בשבילכם ונשמח להכווין אתכם בבחירת רופא מומחה מתאים בהתאם לסוג הבעיה הרפואית והנזק הגופני/נפשי שנגרם לכם לשם מקסום סיכויי תוצאות התביעה!

צור קשר לקבלת חוות דעת רפואית