חוות דעת רפואית רדיולוגיה (בדיקות הדמיה) בקליק

כתיבת חוות דעת מקיפה למקסום סיכויי ההצלחה!

רדיולוגיה זהו ענף רפואי העוסק בטכניקות ובדיקות של הדמיה לשם אבחון וטיפול במצבים רפואיים שונים. בדיקות אלה שכוללות בין היתר: רנטגן, פלואורוסקופיה (שיקוף), CT, אולטרסאונד ו-MRI, יכולות לסייע בזיהוי חריגות בגוף ולספק לרופאים תובנות חשובות אודות מצבם הבריאותי של המטופלים. במידה וחלה רשלנות רפואית כתוצאה מהטיפול או חשד לכך ניתן לבצע בירור מול עו"ד בתחום כשבמידה ונמצא כי יש מקום להגשת תביעת פיצויים יש להיעזר (חובה ע"פ חוק) בחוות דעת רפואית של רדיולוג מומחה לשם ביסוס תיק התביעה בבית המשפט.

חוות דעת רפואית רדיולוגיה
בדיקת דימות

חוו''ד רפואית משפטית עקב רשלנות רפואית

במקרים בהם קיים חדש לרשלנות רפואית ניתן להגיש תביעה משפטית לקבלת פיצויים, כאשר ע"פ החוק בישראל התובע חייב לספק במסגרת התביעה חוות דעת רפואית מטעם רופא מומחה.

כאמור, במקרים בהם קיים חשד לרשלנות רפואית ניתן להגיש תביעת פיצויים בבית המשפט בצירוף חוות דעת רפואית על ידי רדיולוג מומחה. במסגרת חוות הדעת הרופא יבחן את כל המידע הרפואי הרלוונטי ואת ההתנהלות של כל הגורמים הרפואיים כדי לבחון האם היתה רשלנות, מי הגורם לכך ואם יש ישיר בין הרשלנות לנזקים שנגמרו למטופל. 

בדיקות הדימות הן מגוונות וכוללות בדיקת רנטגן, פלואורוסקופיה, MRI, אולטרסאונד, CT ועוד. נציג סוגי רשלנויות נפוצות הקשורות לבדיקות דימות אלה:

  • אבחון לא נכון של הצילומים
  • אי שליחה בזמן של הבדיקות (עיכוב של זיהוי הבעיה הבריאותית בזמן ועקב כך להחמרה וגרימת נזק לטווח הקצר או הארוך)
  • גרימת נזק למטופל במהלך הטיפול
  • התפתחות מחלת סרטן אצל המטופלים עקב חשיפה מוגברת (טווח זמן, עוצמה) לקרינה מייננת באופן שאינו מבוקר דיו

חשוב כי חוות הדעת תתבצע ע"י רדיולוג מומחה הבקיא היטב בתחום הרפואי הספציפי למקרה התביעה לצד ניסיון בכתיבת חוו"ד רפואיות והופעה טובה בבית המשפט מול סוללת עורכי הדין של חברות הביטוח.

הגשת חוות דעת רפואית לביטוח לאומי

רשלנות רפואית בתחום רדיולוגיה עלולה לגרום לנזקים כבדים לטווח הקצר או הארוך של המטופל. בכל מקרה של נזק רפואי שכזה ניתן לפנות אל המוסד לביטוח לאומי בדרישה לקבלת פיצויים. לשם כך יש להכין את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, כשמומלץ להצטייד בחוות דעת רפואית כשהבקשה תעבור אצל ועדה רפואית שתבחן אם יש מקום להעניק את התגמולים הכספיים ואת היקפם.

חוו''ד רפואית עבור קבלת תגמולי ביטוח ושב"ן

במידה והניזוק אינו מקבל את הפיצויים המגיעים לו מצד חברות הביטוח בהן הוא מבוטח (בין אם זה ביטוח ציבורי מורחב או ביטוח בריאות פרטי) הוא רשאי להגיש תביעה בבית המשפט לשם קבלת התגמולים.

איך זה עובד?

איתור רופא מומחה

בחירת רופא מנוסה המתמחה בתחום התביעה

בחינת החומר הרפואי

כולל איסוף מידע לשם בדיקה האם היתה רשלנות רפואית

כתיבת חוו"ד רפואית

חוו"ד מקיפה הכוללת ממצאי בדיקות, אבחון רפואי והערכת אחוזי נכות

הגשת חוו"ד לביהמ"ש

מתן עדות הרופא המומחה והצגת חוו"ד המקיפה למקסום הצלחת התיק

אנו כאן בשבילכם ונשמח להכווין אתכם בבחירת רופא מומחה מתאים בהתאם לסוג הבעיה הרפואית והנזק הגופני/נפשי שנגרם לכם לשם מקסום סיכויי תוצאות התביעה!

צור קשר לקבלת חוות דעת רפואית